Monika Kvietkutė- Greimienė

  • Mama, auginanti du šaunius, aktyvius, nenustygstančius vaikučius
  • „Kūdikių ir vaikų gimnastikos mokyklos“ įkūrėja, gimnastikos pamokų mažyliams   programos bendraautorė,vaikų trenerė, AirGym treniruočių instruktorė
  • 2005 m. LSU įgijusi sportinės gimnastikos pedagogės- trenerės bakalaurą choreografijos katedroje. Patirtis, dirbant su mažyliais- 10 metų.
  • Išklausytos Vaikų psichologijos ir pedagogikos, sociologijos ir edukologijos paskaitos.

Kristina Marija Kulinič

  • 2019 m. įgijo teatro meno ir vaidybos magistro laipsnį. Nuo pat vaikystės ir ypač studijų metais studijavo kūną ir domėjosi įvairiomis judesio praktikomis – moderniu ir šiuolaikiniu šokiu, baletu, socialiniu tango, aktorine psichofizika, joga, somatika, autentišku judesiu.
  • Patirtis teatro, performanso meno ir šokio srityje leido pažinti judesį iš įvairių perspektyvų, suprasti skirtingų mokyklų įtakas kūno pažinimui ir raiškai.
  • „Esu tikra, jog įvairiapusiškai lavinamas kūnas ugdo įvairialypę, atvirą ir drąsią asmenybę“

Anželika Cibulskytė

  • 2019m. Įgijo kineziterapijos bakalaurą Vilniaus universitete. Toliau tęsia reabilitacijos magistro studijas VU.
  • 7 metų patirtis profesionaliame sportinės gimnastikos sporte, buvusi gimnastikos rinktinės narė. Taip pat turi patirties jaunų gimnasčių treniravime.
  • Mano, jog gimnastika nuo mažų dienų lavina ne tik vaiko fizines savybes, tokias kaip lankstumas, pusiausvyra, koordinacija, jėga, vikrumas, bet ugdo ir žmogaus atsakingumą, discipliną, kantrybę, pasitikėjimą savimi, komandiškumą ir kitas savybes.
  • Kineziterapeuto užduotis yra išugdyti ne tik rezultatyvų ir stiprų sportininką, bet ir sveiką bei subalansuotą organizmą.

Ernesta Ašmenskaitė

  • Vilniaus Universiteto paskutiniojo kineziterapijos kurso studentė.
  • Turi praktikos vedant grupines bei individualias mankštas tiek mažyliams, tiek suaugusiems.
  • Atliko praktiką VUL SK vaikų ligoninėje
  • Taisyklingų judesių formavimas tiek mažyliams, tiek jų tėveliams- tai ne tik sveikatinimo priemonė, bet ir emocinės būklės bei gyvenimo kokybės gerinimas.

Gintarė Vaitiekūnaitė

  • 2018 metais baigė šokio pedagogiką, įgijo bakalauro laipsnį ir pedagogo kvalifikaciją.
  • turi patirtį darbe su įvairaus amžiaus vaikais ir suaugusiais ugdant jų meninius gebėjimus, lavinant fizinį kūną, graciją, laikyseną, bei išraišką.
  • Gintarė ne tik pedagogė, bet ir atlikėja. Šoka įvairiuose spektakliuose, miuzikluose, TV projektuose ir kt. Tobulinasi seminaruose, stovyklose, kursuose.

„Esu maksimalistė ir siekiu geriausio asmeninio kiekvieno vaiko rezultato, bet nemažiau vertinu ir procesą, mikroklimatą užsiėmimo metu.“

Matas Varslavėnas

  • Vaikų mylimas berniukų gimnastikos treneris
  • Su gimnastika susidraugavęs dar vaikystėje
  • Baltijos šalių jaunių baidarių slalomo čempionas
  • 2018 metų Lietuvos rinktinės narys
  • Patirtis dirbant su vaikais- 5 metai

Eva Bartusevič

  • 2014 m. Vilniaus kolegijoje įgytas šokio pedagogikos bakalauras, mokytojo kvalifikacija
  • 2014 m. Žešuvo universitete įgytas choreografijos bakalauras
  • Mokslus tęsia Varšuvos Muzikiniame universitete. Siekia įgyti choreografijos magistro laipsnį
  • 5 metų patirtis dirbant su vaikais kūno lavinimo srityje- ištvermė, lankstumas technika, ritmika, muzikalumas) ir choreografijų kūrime (vaikų ruošimas scenai, artistiškumo ir kūrybiškumo ugdymas)
  • Turi patirties pramoginiuose, liaudies ir klasikiniame šokiuose; domisi vaikų psichologija, anatomija, pedagogika.

Tiki, jog kiekvienas vaikas yra unikali ir talentinga asmenybė, o šokis daro teigiamą įtaką ne tik fiziniam lavinimui, bet ir estetiniam bei meniniam vaikų pajutimui.

Justina Venslauskaitė

  • 2019 m. Suteiktas reabilitacijos bakalauro laipsnis ir kineziterapeuto kvalifikacija Lietuvos Sveikatos Mokslų Universitete.
  • Atliko praktiką Kauno V. Tumėnienės vaikų reabilitacijos centre bei KMP centro padalinio vaikų skyriuje.
  • Įgijo praktikos dirbant tiek individualiai, tiek vesti grupinius užsiėmimus vaikams ir suaugusiems.

Kineziterapija bei kokybiškas fizinis aktyvumas visada turės teigiamos įtakos ateityje, todėl labai smagu dirbti su vaikais ir padėti jiems siekti puikių rezultatų jau nuo mažų dienų.