Monika Kvietkutė- Greimienė

  • Mama, auginanti du šaunius, aktyvius, nenustygstančius vaikučius
  • „Kūdikių ir vaikų gimnastikos mokyklos“ įkūrėja, gimnastikos pamokų mažyliams   programos bendraautorė,vaikų trenerė, AirGym treniruočių instruktorė
  • 2005 m. LSU įgijusi sportinės gimnastikos pedagogės- trenerės bakalaurą choreografijos katedroje. Patirtis, dirbant su mažyliais- 14 metų.
  • Išklausytos Vaikų psichologijos ir pedagogikos, sociologijos ir edukologijos paskaitos.

Anželika Andrulionė

  • 2019m. Įgijo kineziterapijos bakalaurą Vilniaus universitete. Toliau tęsia reabilitacijos magistro studijas VU.
  • 7 metų patirtis profesionaliame sportinės gimnastikos sporte, buvusi gimnastikos rinktinės narė. Taip pat turi patirties jaunų gimnasčių treniravime.
  • Mano, jog gimnastika nuo mažų dienų lavina ne tik vaiko fizines savybes, tokias kaip lankstumas, pusiausvyra, koordinacija, jėga, vikrumas, bet ugdo ir žmogaus atsakingumą, discipliną, kantrybę, pasitikėjimą savimi, komandiškumą ir kitas savybes.
  • Kineziterapeuto užduotis yra išugdyti ne tik rezultatyvų ir stiprų sportininką, bet ir sveiką bei subalansuotą organizmą.

Ernesta Rimkė

  • 2019 m. įgijo kineziterapijos bakalaurą Vilniaus Universitete bei tęsia visuomenės sveikatos magistro studijas
  • 2 m. patirtis vedant grupines bei individualias kineziterapines mankštas sveikiems bei sutrikimų turintiems mažyliams.
  • Atliko praktiką VUL SK vaikų ligoninėje
  • Taisyklingų judesių formavimas tiek mažyliams, tiek jų tėveliams- tai ne tik sveikatinimo priemonė, bet ir emocinės būklės bei gyvenimo kokybės gerinimas.

Eva Bartusevič

  • 2014 m. Vilniaus kolegijoje įgytas šokio pedagogikos bakalauras, mokytojo kvalifikacija
  • 2014 m. Žešuvo universitete įgytas choreografijos bakalauras
  • Mokslus tęsia Varšuvos Muzikiniame universitete. Siekia įgyti choreografijos magistro laipsnį
  • 5 metų patirtis dirbant su vaikais kūno lavinimo srityje- ištvermė, lankstumas technika, ritmika, muzikalumas) ir choreografijų kūrime (vaikų ruošimas scenai, artistiškumo ir kūrybiškumo ugdymas)
  • Turi patirties pramoginiuose, liaudies ir klasikiniame šokiuose; domisi vaikų psichologija, anatomija, pedagogika.

Tiki, jog kiekvienas vaikas yra unikali ir talentinga asmenybė, o šokis daro teigiamą įtaką ne tik fiziniam lavinimui, bet ir estetiniam bei meniniam vaikų pajutimui.

Ugnė Pūtytė

  • 2019 m. įgijo kineziterapijos bakalaurą Vilniaus Universitete ir nuolatos gilina žinias įvairiuose profesiniuose seminaruose bei mokymuose.
  • 4 metų patirtis dirbant su kūdikiais ir vyresniais vaikais, vedant individualius bei grupinius užsiėmimus kineziterapijos salėje ir baseine.
  • Parašė mokslinį straipsnį pavadinimu ,,Plukdymo poveikis kūdikių motorinei raidai ir fizinei sveikatai“, kuris 2019 m. buvo publikuotas moksliniame žurnale „Reabilitacijos mokslai: slauga, kineziterapija, ergoterapija“.
  • Jos nuomone, labai svarbu skatinti fizinį aktyvumą bei taisyklingą žmogaus vystymąsi vaikystėje, nes tai turi labai daug įtakos kokybiškam ir harmoningam gyvenimui ateityje.